Головна » Файли » Мої файли

Кадровий склад
05.11.18, 2:07 PM

Метою та основними завданнями Цільових комплексних програм  «Кадри» та «Учитель» по навчально-виховному комплексу є сприяння у забезпеченні повноцінного функціонування системи педагогічної освіти та якісного здійснення своїх професійних функцій як продуктивної  сили суспільства відповідно до потреб його розвитку. Ця мета у навчальному закладі  досягається вирішенням таких основних завдань:

- вдосконалення і забезпечення функціонування  системи педагогічної освіти, професійної діяльності вчителя та його соціального захисту;

- розробки науково - обґрунтованого  прогнозу державної потреби у педагогічних кадрах;

- удосконалення системи професійного росту педагогічних кадрів та їх педагогічної творчості;

- оптимізації кадрового забезпечення.

     Зміни в соціально-економічному житті країни, у духовному рості нації, у реформуванні освіти потребують появи на освітньому просторі держави нового вчителя, який повинен уміти розв'язати на високому творчому рівні складні професійні проблеми.

     За останні два роки  склад педагогічного колективу майже не змінився і є збалансованим поєднанням досвідчених і молодих учителів, що мають значний педагогічний потенціал. У 2018 – 2019 навчальному році  в закладі працюватимуть 12 учителів та 2 вихователі дошкільної групи. 12 вчителів мають вищу освіту, 1 вихователь, Шишенко Людмила Миколаївна, має вищу педагогічну освіту, але не за фахом, 1 вихователь, Лузан Ірина Миколаївна, має  незакінчену вищу освіту (бакалавр) також не за фахом. За результатами атестації вищу категорію мають: учитель фізичної культури Яковенко В.М., учитель історії та правознавства Грищенко В.С., 4 учителів - першу категорію, 4 вчителі – другу  категорію, 3 – спеціалісти, 1 – молодший спеціаліст. 

     Навчально-виховний комплекс повністю укомплектований педагогічними кадрами, розстановка кадрів умотивована й раціональна. Основними мотивами розстановки педагогічних кадрів: наступність у роботі вчителя, його педагогічний досвід і кваліфікація, характер взаємин суб’єктів навчально-виховного процесу. Велику увагу адміністрація приділяє якісному добору й розподілу кадрів, ураховуючи фахові, психологічні, вікові критерії, а тому навчально-виховний  процес повністю забезпечено фахівцями, які мають вищу, незакінчену вищу та середню  спеціальну освіту, що відповідає займаним посадам, і володіють державною мовою.

Категорія: Мої файли | Додав: katrusya2910
Переглядів: 214 | Завантажень: 0 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar